Ratota cu slanina si ardei kapia

... cel mai bun mic-dejun al unei zile friguroase ... mamaliga, cas afumat de Bran si ratota cu slanina si ardei kapia! O masa satioasa, grea ... dar al naibii de buna!
Rar mancam ratota, mai mult de pofta si de aduceri aminte ... cu drag de buna si bunu nostru, de verile petrecute la ei ... ce amintiri frumoase! 


Pentru ratota am  incins 1 lingura buna de untura de casa, iar peste am aruncat cateva seminte de chimion proaspat pisate si 3 felii de slanina taiate cubulete. Cand slanina a inceput sa se rumeneasca, am adaugat cateva fasii de ardei kapia ...  am luat 3 oua(culese sambata din cuibare) si pe rand le-am spart in tigaie. Cu o lingura de lemn am amestecat continuu in oua pan' ce ratota a capatat consistenta. Am oprit focul si am rasturnat ratota peste mamaliga aburinda, iar deasupra am pus cateva cuburi de cas afumat de Bran ... in rest, ceea ce a urmat, a fost "un spectacol" pentru papilele gustative!

7 comentarii:

  1. Asa din cand in cand merge si ceva mai greu dar delicios.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Che bel piatto, molto simile ad uno che preparo spesso anch'io.
    Ciao.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mooamma tu vorbesti de slana eu si stau blana pe tusa, lingand dintr-o spirtoasa si salivand intr-una!! like!! n-am mai mancat de un car de ani!! vreau si eu niste slanina d-aia.. macar asa putin .. "ca ca"ntarul meu de acasa e nebun rau!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) ... a fost asa buna ... m-am saturat ca pentru 1 luna, oricum dupa ea eram buna sa lupt cu turcii(daca trageam mai intai si un pui de somn :)))!
    Multam fain fetelor! Va pup
    grazie mille Natalia! Ciao

    RăspundețiȘtergere
  5. Oai...chiar ca e buna...eu as fi preferat sa prajesc ouale in untura lasata de slaninutza proaspat prajita...altfel iese cam greu la degerat. Foarte gustoasa retzeta am sa o incerc chiar azi:)

    RăspundețiȘtergere
  6. cand ma gandesc la casul de Bran imi vine sa mor :((((( .... un rasfat aici la tine !!!!

    RăspundețiȘtergere