Briose cu cacao si visine


Ingrediente(12 briose):
2 oua
1 cana zahar
1 praf de sare
3/4 cana lapte
1+1/2 cana faina
2 lingurite praf de copt
8 linguri cacao neindulcita
100 grame unt
1 plic zahar vanilat/1 lingurita esenta vanilie
visine din visinata

Am frecat ouale impreuna cu zaharul si un praf de sare, am adaugat laptele si untul, iar la urma si restul ingredientele, mai putin visinele. Am asezat in forma de briose hartia de copt si le-am umplut cu coca bruna(2/3 - din capacitatea formei, altfel riscam la copt sa dea pe dinafara). Deasupra fiecarei briose am pus 3 visine din visinata.
Am dat forma de briose la cuptorul preincalzit la o temperatura moderata ... Dupa 30 de minute au fost gata, testul cu scobitoarea m-au convins ca sunt coapte. Am scos forma din cuptor. Dupa 5 minute, am scos briosele din forma si le-am asezat pe un gratar pana la racire completa ... si le-am servit ...  
Briosele astea is asa de bune ... brune, dulci, pufoase ... fac deliciul diminetilor racoroase, alaturi de o cana mare plina cu lapte fierbinte!


Intr-un search pe google ... "how to keep muffins fresh for a day or two?/ cum se pastreaza briosele proaspete pentru o zi sau doua?"... caci nu vroiam sa risc ca a doua zi briosele ramase sa devina lipicioase ... grasimea din ele, umiditatea din aer le afecteaza!
iar printr-un click ...raspunsurile nu au intarziat sa apara ... pagini intregi ... am avut de unde culege informatii ... o varianta: sa asez briosele fie intr-o punga de hartie/ziplock, fie sa le invelesc intr-un prosop de bumbac ... sau sa le asez intr-o cutii carton/plastic ... 
... o alta varianta, aprobata cam de toti ... congelarea brioselor (de consumat insa in 3 luni de la inghetare) ... suna bine ... asa ca am probat ... si chiar merge! Se pastreaza destul de bine si invelite intr-un prosop de bumbac...
insa cel mai bun raspuns pe care l-am gasit ... you really should just eat them right away ! ... si cam asa e ... o briosa trebuie consumata imediat ... numai asa ii poti simti parfumul, dulceata si mai ales pufosenia! 
Voi ce parere aveti?

sursa retetei: cacaoweb.net
                                                                                                                                           

Cu aceasta reteta particip la provocarea  Dulce Romanie a lunii Octombrie, gazduita de  My Fancy Cake ... tema lunii Cupcakes &Co ... adica si briosele ... of corse in tinuta de gala ...  mai ales ca Dulce Romanie face un anisor!

6 comentarii: