Crema de avocado


Ingrediente:
2 avocado
1 lingura chimion
1 ardei iute verde/ fulgi de ardei iute
1 ceapa verde
1 lingura ulei(de orez, masline)
2 linguri suc de lamaie
sare, piper

Semintele de chimion se prajesc usor, se lasa sa se raceasca apoi se macina.
Pulpa de la un avocado se zdrobeste cu furculita, pulpa de la celalalt se taie in bucatatele marunte.
Intr-un vas se pune pulpa de avocado, se adauga ceapa verde tocata, ardeiul iute verde marunt tocat, uleiul si sucul de lamaie. Se amesteca bine si se asezoneaza dupa gust cu chimion(eu am pus tot chimionul prajit si macinat), sare si piper.
Aceasta crema/dip/sos de avocado imi place la fel de mult si fara ceapa verde, atata timp cat din ea nu lipseste chimionul si ardeiul iute!

11 comentarii:

  1. Chiar ca pozele sunt faine,imi vine sa iau o felie asa prin monitor ! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu reteta asta m-ai cucerit de tot ♥
    o seara frumoasa si muuuuulte cadouri! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ♥ Adina, Mimmi, Emily! va pup!
    O seara cat mai frumoasa!!!! si da, Emily, MUUUULTE CADOURI!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. interesanta combinatia de chimion si avocado, si foarte sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Andreea, te astept cu drag la provocarea lunii decembrie "Dulce Romanie". Intra sa vezi cu ce ingrediente te provoc

    http://brindusascheaua.blogspot.com/2011/12/provocarea-lunii-decembrie-2011-dulce.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, ce culoare !!! Se trece pe lista de sarbatori, tot am si fata de masa verde, o sa fie si in ton si super gustos !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce super prezentare! îmi place si dipul tãu picant:)

    RăspundețiȘtergere
  8. mie imi place si cu usturoi.cu chimion n-am incercat inca.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dani, ma bucur ca-ti place!
    Ramona, ma bucur ca-ti place picanteria:D
    Pansy, am sa incerc si eu cu usturoi! suna bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. vai ce-mi place! Doar ca eu pun usturoi in loc de ceapa :) Imi place foarte mult si modul tau de prezentare!

    RăspundețiȘtergere