Sufana Adina-Larisa si ale ei ilustratii



Sufana Adina-Larisa este prietena mea de ani buni, am invat la aceeasi scoala, am urmat acelasi liceu ... mai departe fiecare pe drumul ei, dar prietene am ramas! poate cele mai bune prietene care exista! ... 
Adina iubeste arta si tot ce e frumos! ... In timpul ei liber asculta muzica buna, citeste carti si deseneaza ... cel mai bine se simte cand deseaneaza ... iar din mainile ei ies ilustratii superbe, ilustratii pentru carti de copii, si nu numai! ... nu o laud pentru ca-mi este prietena, ci pentru ca este talentata! Da, Adina este o persoana talentata si cu multa imaginatie ... 

Dovada a talentului ei sunt ilustratiile realizate pentru blogul meu si  al Alinei, de la Blog de sotie fericita ... Ea, ne-a facute fericite prin crearea unor ilustratii superbe, care sa ne reprezinte ... 


Adina are si ea un blog al ei, personal, in care nu scrie ... doar posteaza ilustratii! Posteaza mai timid, e un blog recent deschis ... dar, pe care merita sa intrati, sa-l vizitati ... 
Iar, daca va plac ilustratiile ei, nu ezitati sa o contactati si sa-i cereti sprijinul in realizarea unei/unor ilustratii pentru blogul vostru sau in realizarea unui tablou unic pe care sa-l oferiti cuiva drag, unei persoane speciale din viata voastra! ... 

 Pe Adina o gasiti aici:  http://sufana-adina-larisa.blogspot.com 

Adina , ca multi alti artisti merita promovati si sustinuti, merita aplaudati pentru talentul lor  ... 

4 comentarii:

  1. Andreea cred ca ai scris cele mai frumoase lucruri pe care le-a spus cineva despre mine...merci ...hugs and kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce blog minunat are prietena ta tocmai ce l-am vizitat ,te simti ca intr-o poveste acolo!!pup o saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adina :*

    Aziz, ma bucur ca-ti place blogul Adinei! te pup si-ti doresc si tie o saptamana cat mai placuta

    RăspundețiȘtergere