Mix de condimente pentru turta dulce


Ingrediente:
3 linguri scortisoara macinata
1 lingurita cuisoare
1/2 lingurita ghimbir macinat
1 anason stelat
1 lingurita de anason
2 pastai de cardamom
1/2 nucsoara
6 boabe de piper(optional)
1/2 lingurita seminte de fennel
1 lingurita seminte de coriandru

Se macina  fin toate ingredientele, mai putin scortisoara si ghimbirul, intr-o rasnita. 
Mixul parfumat se amesteca  cu scortisoara si ghimbirul. 
Amestecul de condimente pentru turta dulce se pastreaza intr-un recipient inchis ermetic.

Sursa:  blogul lui Flory, Retete fel de fel  si blogul lui Teo, Teo's Kitchen

2 comentarii:

  1. mm ce aroma si ce parfum ... trebuie sa ma duc sa imi iau si eu anason ( nu stiu unde sa caut) si sa il fac si eu :P
    PS: Am primit datele tale si ieri am trimis premiul !
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara Mimmi,
    eu am luat anasonul stelat de la Enigma din Tm, iar semintele de anason din Bucuresti, ceva magazin arabesc.
    Ok:) acusi ajunge carticica :D
    te pup si iti doresc o seara placuta :*

    RăspundețiȘtergere