Multumesc Mimmi, multumesc Laura!!!

poze 006

Draga Mimmi, draga Laura, ... dragele mele de la Bucate pe alese!

am primit cartea "Redescoperiti secretele bunicii", astazi am ridicat-o de la Posta! 
E o colectie superba de sfaturi si retete babesti! ... contine retete de creme, uleiuri  ... chiar si de lumanari ... multe remedii pentru trup, suflet si casa ... o minunatie de selectie de "retete, solutii si metode din timpurile de odinioara " ... "adaptate cunostintelor lumii de azi" (cuvant inainte, Redescoperiti secretele bunicii)

poze 004

Va multumesc din suflet si pentru micul, dar marele cadou, sapunelul in forma om de zapada, parfumat ca un trandafir ...  si care-mi place foarte foarte mult!

Va multumesc pentru ca m-ati invitat sa particip la concursul organizat de voi, va multumesc pentru premiu! Am castigat nu doar o carte ... ci si prietenii noi! Pentru mine blogul vostru, Bucate pe alese ramane o sursa se inspiratie!

Una din retetele mele preferate de pe blogul Bucate pe alese: 

Negresa ciocolatoasa

4 comentarii:

  1. Felicitari pentru cadou!
    Pare tare misto cartea! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, a devenit pretioasa mea, sotul meu glumeste ca mi-o ia! :)) daca nu sunt cuminte :)

    e super! sunt o multime de retete accesibile ...sunt si retete de conserve pentru iarna! dulceata de soc mi-a ramas pe retina :D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa o folosesti sanatoasa si sa ne incanti si pe noi cu bunatati!

    RăspundețiȘtergere