Salata verde cu cas proaspat de vaca

DSC_025913

Ingrediente:
salata verde creata
rucola
spanac mic
leurda
ceapa verde
usturoi verde
cas dulce din lapte de vaca*
cateva alune de padure
ulei de dovleac - prefaratul meu
otet de mere/balsamic
putina miere de salcam
sare, piper (eu mai adaugat putin condiment pentru salate, ce si la cumparat sotul meu din Italia)
* am folosit cas facut in casa de prietena soacrei mele, dna Sofica

Am spalat salata, rucola, spanacul si leurda. Ceapa si usturoiul le-am spalat, curatat si taiat rondele.
Casul l-am taiat cubulete (ce bun a mai fost, o saptamana am savurat la el)
Alunele le-am prajit un tigaie, fara ulei.
Intr-un bol am pus salata creata rupta bucatele, frunzele fragede de spanac, rucola, ceapa, ustuoiul, alunele prajite si zdrobite si cubuletele de cas. Am amestecat usor toate ingredientele apoi am adaugat salatei si vinegreta facut din ulei de dovleac, putin otet de mere, miere, sare, piper si condimentul pentru salata.
O salata fara mare filozofie, buna, verde, proaspata si sanatoasa!
La salata aceasta ar merge si cateva crutoane de paine, ton bucatele, piept de pui facut pe gratar. 
______________________
Cu aceasta reteta ma inscriu la provocarea Dulce Romanie, mai 2012 gazduita de mine, Andree-Elena - Toata ziua in bucatarie. Propunea mea pentru luna mai: retete cu SPANAC.

6 comentarii:

  1. Fara mare filozofie ,asa cum imi place dar e o explozie de sanatate aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. buona giornata e felice week end....ciao

    RăspundețiȘtergere
  3. Incet,incet realizez si dezavantajele acestei noi "pasiuni"...
    Toate bune si frumoase cand gatesti si postezi tu, dar cand pleci in vizita pe la altii si vezi ce bunatati pregatesc ,cu ingrediente care pe moment nu se gasesc in frigiderul tau, la indemana, te apuca o mama de frustrare de nu o mai poti opri...Daiana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie-mi spui? o patesc des!:( in momentul de fata imi lipsesc morcovii de gradina, salata, ceapa si usturoiul verde .... casul de vaca sau de oaie proaspat!

      Ștergere