Parada lunii MAI - Provocarea "Dulce Romanie"

Multumesc tuturor celor care si-au facut timp si au participat la provocarea lunii Mai. 
A fost o mare placere sa gazduiesc proiectul "Dulce Romanie", un proiect devenit deja o traditie printre multi bloggeri culinari.
Tema lunii mai a fost: retete cu spanac.

DSC_010011

Spanacul contine flavanoizi, vitamina K, vitamina C, vitamina A, beta-caroten, Mangeziu, Calciu, un continut mare de Fier. 
Unele dintre beneficiile spanacului sunt bine cunoscute, altele mai putin cunoscute. Beneficiile spanacului: antiinflamator, anticancerigen, protectie cardiovasculara, gastrointestinala, stimularea creierului, energizant, protectie impotriva afectiunilor oftalmologice si mentinerea astenia de primavara sub control (printr-un consum regulat de spanac). (sursa : retete culinare)

Provocarea "Dulce Romanie" va fi gazduita in luna Iunie de catre Andreea Craciun - Andie's Veggies (pe data de 1 iunie Andie va lansa provocarea).

Parada lunii Mai
- Retete cu spanac -

1.Ramona Pintea - Piri Piri e Canela



 2. Cristina Brejan - Cristin@'s blog - Arome si culori
Spanakopita (Placinta cu spanac)



3. Alexandra Constantinesc - menta &rozmarin



4. Brindusa Scheaua - Cooking with my soul



5. Iulian Dobrea - Delicatesa culinara





6. Alexandrina - Xandrinne si ale ei ispravi culinare



7. Mimmi & Laura - Bucate pe alese








8. Andreea Craciun - Andie's Veggies



9. Micky Apostu - Pasiunile Mihaelei 



10. Furnicuta boscodina -Furnicuta boscodina



11. Adela Zilahi - Ceva bun - ceva dulce





12. Mihaela Simiuc - Dulciuri fel de fel



13. Cristina- Diva in bucatarie


13.2. Budinca de clatite cu spanac


 13.3. Omleta cu spanac



14. Laura - Casuta Laurei



15. Simona - Sim0naWorld
Omleta cu spanac si branza



16. Mihaela - De prin lume adunate...
Salata de spanac si capsuni



17. Alina Mocanu - Alice Kitchenette
Pizza cu spanac si ou



18. Carmen Negoescu - Bucataria Furnicutilor
Spanakopita


19. Cosmin Ordean Boc - Simplu si bun
Lasagna cu sparanghel



20. Andreea-Elena C. - Toata ziua in bucatarie
20.1. Salata verde cu cas proaspat de vaca

DSC_025913


DSC_014011

DSC_020112

20.4. Supa de verdeturi

DSC_030812

20.5. Spaghetti integrale cu spanac si ciuperci

DSC_0015111

DSC_0131111



Nu uitati maine, 1 iunie, Andie va lansa provocarea lunii IUNIE!

41 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa parada!Felicitari tuturor!
    Ahh abia astept sa vad ce alege Andie pt luna lui Ciresar :D...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept si eu tema Andreei, eu sunt sigura ca nu are a face cu ciresele si mai degraba cu ceva vegetal!

      Ștergere
    2. pai si ciresele nu sunt veggie?
      a ales o tema potrivita pt blogul ei! ;)

      Ștergere
    3. sunt Alina, sunt! eu ma refeream ca va alege altceva decat ciresele ceva in ton cu stilul ei alimentar= veggie (dar nu uitam si dulciuri) ... si ai vazut ca am intuit bine!

      Ștergere
  2. O parada plina de bunatati!! Felicitari tuturor participantilor si mai ales tie, gazdei noastre! Abia astept sa vad ce ne pregateste gazda de luna viitoare :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca a fost plina de bunatati cu mult spanac
      abia astept si eu luna viitoare!

      Ștergere
  3. Ha! Stiu ca toti va asteptati la cirese, dar nu, Betmen, Betmen!! :*
    Va fi o adevarata provocare pentru unii, zic io :) Abia astept, abia astept!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha! Stiu ca toti va asteptati la cirese, dar nu, Betmen, Betmen!! :*
    Va fi o adevarata provocare pentru unii, zic io :) Abia astept, abia astept!
    Intre timp, sa ne bucuram azi de minunatiile din lista Andreei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa parada! Superbe pozele! Felicitari tuturor si tie pentru gazduire.
    Eu...m-am pierdut pe undeva ..:(, n-am mai facut fatza si cu provocarea :(.
    Sper sa revin iar in turma..
    Te pup. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim gabi, nu-i bai te asteptam luna viitoare!
      te pup!

      Ștergere
  6. Si eu am trimis ceva dar se pare s-a pierdut pe drum,frumose reteta numai bune de adunat intr-o carticica ....o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Aziz, eu ti-am raspuns printr-un mail de ce reteta ta nu este participanta la provocare! insa ma repet(parese ca sunt probleme cu yahoo): reteta ta cu spanac este o reteta superba! dar din pacate, pentru a putea participa la provocarea lunii mai era corect ca tu sa participi cu o reteta publicata in luna in curs, cea in cauza -luna mai, asa este corect fata de toti/toate participanti/ele.
      sa nu fie suparare!
      Andie, maine vine cu provocarea lunii Iunie, asadar tine-te tare si vino cu o reteta(sau chiar mai multe daca timpul iti permite) inedite si gustoase (la fel ca cele cu care deja ne-ai obisnuit pe blogul tau!)
      pupici :)

      Ștergere
    2. Aaaa nu am fost atenta la cerinte ,merci de raspuns,e mail-ul meu s-a blocat si nu am putut intra dupa ,merci oricum week end placut!!!!!

      Ștergere
  7. Draga mea,
    Imi pare tare rau ca nu am reusit sa particip, dar am fost plecati in concediu.
    Doresc sa felicit toti participanti pentru aceste retete minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i bai, te asteapta Andie luna viitoare :D ne coace ea ceva :))
      ma bucur ca ai avut asa concediu frumos (mai vreau detalii)
      te pup :*

      Ștergere
  8. Super parada! Deci am uitat cu desavarsire...ar trebui sa imi notez undeva altfel mereu uit :(. Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. luna care vine, presimt eu ca iti vei aduce aminte;)
      te pup si week-end frumos

      Ștergere
  9. Frumoasa parada, mi-a placut mult ce am vazut! Ai avut o idee buna cu spanacul, chiar iti multumesc pentru asta.
    Multumesc si pentru gazduire!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place tema aleasa. spanacul =sanatate curata!
      multumesc si eu pentru participare
      :*

      Ștergere
  10. Excelente retete,care mai de care mai aratoase!Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii, prietenii mai sunat (cei care nu au bloguri) sa-mi spuna ca a fost chiar o parada f faina, muuulte retete cu spanac interesante

      Ștergere
  11. Multumim pentru gazduire! Te pup Andreea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu Cristina iti multumesc pentru participare, multumesc tuturor celor care au putut!
      :*

      Ștergere
  12. arata senzational si tocmai am bookmarked pagina asta :)

    RăspundețiȘtergere
  13. superba parada,desi am pregatit si eu ceva,inca nu am reusit sa o pun pe blog,dar se incadreaza perfect la andie:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa parada si retete minunate!!
    PS...nu știu de ce intru foarte greu la tine pe blog:))...mă baga direct in Google:).Un weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o parada interesanta si retetele minunate!

      esti prima care imi spune treaba asta .... hmm, nu am idee!

      Ștergere
  15. Frumoasa provocare, frumoasa parada, retete de calitate si poze pe masura :) Felicitari participantilor si mai ales gazdei!

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoasa parada, te asteapta un premiu la mine pe blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoasa parada, felicitari gazdei si nu in ultimul rand regretul ca a trebuit sa plec 2 saptamana luna trecuta si nu am apucat sa mai trimit. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim frumos! nu-i bai, luna aceasta e o alta provocare :)
      :*

      Ștergere
  18. Frumoasa parada ! Multumim pentru gazduire!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc eu tie de participare, ai adus cateva retete apetisante :D :*

      Ștergere
  19. O parada excelenta, un ingredient de baza in bucatarie, foarte bine ales si din fericire cu o perioada lunga in care poate fi intrebuintat!Multumim din suflet pentru gazduire ,avem acum o lista lunga de retete sa ne inspiram!
    PS:scuze pentru intarzierea cu care comentez , dar nu prea am apucat sa fac nimic zilele astea...
    Cu mult drag ,Daiana

    RăspundețiȘtergere