Sarmale in foi de vita cu parfum de busuioc


Ingrediente:
600 grame carne amestec, vita, oaie si porc
* eu am folosit o carne macra, caz in care am turnat putina untura de casa, asa putin ... ca nu strica
8 linguri de orez
1 ceapa medie
1 lingurita de chimion macinat
1 mana de busuioc verde
4 linguri sos de rosii
sare, piper
4-5 rosii medii, taiate felii
40-45 foi de vita de vie

Intr-un bol am amestecat carnea cu ceapa tocata, orezul, chimionul, busuiocul tocat marunt si sosul de rosii. Am adaugat sare si piper dupa gust. Foile de vita le-am oparit pe rand in apa clocotita. Am asezat putina compozitie pe marginea unei foi de vita, am rulat si inchis la capete bine sarmelele.
Am asezat pe fundul vasului in care urma sa fierb sarmalele 3 foi de vita de vie si cateva felii de rosii. Apoi, am asezat sarmalele in straturi, le-am acoperit cu felioare de rosii si foi de vita. 


Am turnat apa peste sarmale, cat sa le acopere putin, am asezat o farfurie intoarsa peste ele ...astfel sarmalele stau cumintele si nu se ridica la suprafata ... si le-am dat la cuptor pentru 2 ore, la un foc domol ... 
... au iesit niste sarmale tare fain parfumate ... si la gust ... musai sa le incercati!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu