Lume, lume! .... I'm back!

O! DA! am revenit din luuuuunga mea/noastra vacanta .... am lipsit cam multa vreme, ce-i drept! dar uite si motivul .....


am spus Da!
Acum 1 luna si 3 zile, eu si iubitul meu ne-am unit destinele si in fata lui Dumnezeu.


Dupa slujba, ne-am distrat mai bine de o ora in parc la poze si mai apoi am mancat, am baut si am dansat pana ne-am obosit!
Pauza de dupa nunta a fost mult prea mica...caci la nici o saptamana ... toate rudele inapoi pe la casele lor ... iar "Sotul"+"meu" back to work! Subsemnata cu a ei bunica back to cucina! Asa ca da-i si fa bulioane, dulceata/marmelada de prune aromata cu scortisoara si ghimbir, marmelada de pere/mere ba cu vanilie, ba cu scortisoara si putina apa de trandafir(ideala pentru briosele mele speciale), dulceata de piersici(incarcati au mai fost anul acesta piersicii ... au sfidat seceta asta!), dulceata extra-dulce de bostan cu cardamom ...stati asa ca nu am terminat ... am mai pregatit nu una, nici doua! ci patru portii de ketchup! Am pus la borcan in otet si cativa ardei iuti, salata de gogonele si alte cele in sos de mustar, mult ravnitii gogosari in bulion si sos de rosii cu mult mult busuioc. In cele din urma am pregatit si zacusca cu de toate pentru toate gusturile, de fasole pentru iubitul meu si de gogosari cu vinete pentru tata! Anul aceasta ca si o portie de zacusca de vinete cu hribi. Hehehe o bunatate, o zacusca cu legume coapte pe gratar si fiarta domol in vasul de tuci.
Gata, gata ca mi-am justificat laudat destul absenta!

Bine v-am regasit!

10 comentarii:

  1. Bine ai revenit!Casa de piatra si tot ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  2. multa fericire,multi ,multi ani impreuna
    mi-ar fi placut sa vad mai multe fotografii

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, sa dea Dumnezeu asa sa fie!
    va pup!
    Un sfarsit de saptamana cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Casa de piatra si sa va iubiti ca in prima zi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si casa de piatra. Mult noroc si multa sanatate sa va dea Dumnezeu sa aveti o familie delicioasa. Sa ai grija de sotul tau asa cum ai grija de toate ingrediantele pe care le folosesti.Va doresc o camara plina de bunataturi si o sufragerie plina de copii:)
    P.S. sunt curios de meniul de nunta

    RăspundețiȘtergere
  6. @Sara&Miki: Multumim frumos!
    @Sebastian: Multumim frumos! .... mai greu cu sufrageria plina! dar nu se stie :)), meniul nu complicat, simplu ... aperitiv: palinca de ardeal, antreu preparat de bucatar, salata de vinete, rulouri delicioase, ficatei in bacon ... dobos de cascaval cu sunca(cel mai bun de pana acum servit la vreo nunta), supa de gaina cu taitei de casa, sarmale super gustoase cu sos de marar si sunca, tare muuulta friptura de pui si de porc in sos, garnitura cartofi. tortul de frisca cu crema de branza si fructe(preferatul meu)!

    RăspundețiȘtergere
  7. Casa de piatra si multa fericire impreuna !!!

    RăspundețiȘtergere