Garam masala

Un amestec de condimente picant.....poate prea picant pentru unii dintre noi, stiu eu pe cineva care stramba din nas...
Pentru kebab vroiam sa folosesc garam masala, dar nu mai avea gata preparat prin casa, ci doar ceva pulao masala care e numa' bun pentru legume....delicious!....asa ca m-am pus pe facut....din pacate nu am un aparat fotografic performant si nici o lumina buna......asa ca va delectez cu o fotografie gasita pe  Fine Cooking, pentru a putea vedea ingredientele folosite. Pentru reteta de garam masala am apelat la Plante si mirodenii - Un ghid al cunoscatorului, Kathryn Hawkins.


Ingrediente:
2 lingurite scortisoara
20 cuisoare
4-5 foi dafin
2 lingurite chimion
1 lingurita piper rosu si negru
1 lingurita de fulgi de ardei iute
1/2 lingurita de nucsoara macinata
* eu am ras nucsoara, e mai buna , are gust rafinat, pe cand cea gata macinata are doar culoare, si de multe ori nici culoare....
2 lingurite chimion
2 lingurite de cardamom macinat


Toate ingredientele se macina bine.
Se pastreaza intr-un recipient inchis ermetic, maxim 3 luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu